Batterilarm CA

How Can We Help?

You are here:
< Backa

1. Kontrollera om Nätbortfall inkommit

2. Om nätbortfall Ej inkommit

  • Ring kunden och meddela att CA Batteri är lÃ¥gt och rekommendera kunden att byta. (Erbjud kunden att vi beställer. Vill kunden beställa själv, hänvisa till vÃ¥r hemsida. Viktigt att fÃ¥ kunden att förstÃ¥ att vid Nätbortfall kan larmet snabbt tappa funktion.)
  • Vid Ej svar avsluta ärendet med avslutskod 300

3. Om nätbortfall inkommit

  • Ring kunden och meddela att CA Batteri är lÃ¥gt och att det är Nätbortfall. Säkerställ om kunden kan Ã¥tgärda Nätbortfallet. (Viktigt att fÃ¥ kunden att förstÃ¥ att larmet inom kort kommer att tappa funktion.)
  • Vid Ej svar kontrollera om kunden har nyckel.
  • Vid Nyckel, sänd väktare
  • Vid Ej nyckel avsluta ärendet med avslutskod 300

 

Etiketter:
Table of Contents